tandlægen.dk Odense Vestergade

Mød tandlægerne

Velkommen i centrum af Odense.

Hos tandlægen.dk Odense Vestergade bruger vi det nyeste udstyr, og i samspil med vores omfattende viden og erfaring er du som patient altid sikret en optimal behandling.

Vi tilsigter samtidig, at du altid får en behandling uden smerte.

Bliv fri for smerte

Smertefri tandbehandling er i fokus hos tandlægen.dk Odense Vestergade. Gennem undersøgelser og behandling i et roligt tempo tilsat grundig forklaring og dialog, er du i trygge hænder. Hvis du ønsker det, tilbyder vi også afslappende musik og tv.

Vi lytter til dine forventninger og bekymringer og drøfter de forskellige behandlingsmuligheder med dig, så du opnår den helt rigtige løsning og behandling.

Mød teamet

Vi bliver hele tiden dygtigere

Hos tandlægen.dk Odense Vestergade vil du møde et kompetent, erfarent og dygtigt team af tandlæger, tandplejere og klinikassistenter, som altid er parate til at hjælpe dig.

I spidsen for tandlægen.dk Odense Vestergade står Ulla og Henning Haugaard, der begge har mere end 30 års erfaring med tandlægefaget.
De sørger for, at de selv og medarbejderne bliver videre- og efteruddannet, og derfor deltager hele teamet løbende i kurser i både Danmark og udlandet.

På den måde er klinikkens medarbejdere altid opdaterede på ny viden, så du får den bedste behandling.

{{item.name}}
{{item.title}}

{{profileObj.name}}

{{profileObj.title}}