Tandblegning

Hvide tænder betyder enormt meget for et menneskes udseende og selvværd, og den kosmetiske værdi af et flot smil er indiskutabel.

Tandblegning er en behandling for dig, der har et ønske om at få lysere tænder.

Rigtig mange er kede af misfarvede tænder, som følge af enten rygning, rødvin, te- eller kaffeforbrug, som sammen med mange andre fødevarer og drikke kan misfarve dine tænder med tiden.

En tandblegning kan hjælpe

Med en tandblegning kan vi lysne farven på dine tænder 1 til 10 trin, vurderet ud fra en farveskala over naturlige tandfarver.

En professionel tandblegning dybderenser dine tænder,
uden at der sker skade på tænderne.

Tandblegning kan foregå på klinikken eller hjemme med personligt tilpassede blegeskinner.

Vi starter med at vurdere farven på dine tænder og vælge den metode, som giver dig det resultat, du gerne vil opnå.

Vil du have et nyt og hvidere smil?

Kontakt tandlægen.dk for at høre mere om dine muligheder

Rodbehandling

En rodbehandling er i princippet fjernelsen af sygt nervevæv lokaliseret inde i tand og rødder.
Man rodhandler en tand, når der er betændelse i tandens nerve eller når nerven er død.

Tandimplantater

Tandimplantater kan erstatte en eller flere manglende tænder.

Plastfyldninger

Med de moderne plastmaterialer er vi i stand til at reparere de fleste tænder efter cariesangreb
eller andre skader, så de ligner dine egne tænder.

Tandeftersyn

Huller i tænderne er et alment problem. Med regelmæssige tandeftersyn og tandrensning kan vi opdage huller og tandkødsproblemer i tide.

Proteser

Har du mistet flere eller alle dine tænder, kan du få erstattet de manglende tænder med en protese.

Smertefri behandling

Vi tager altid dit problem omkring smerter alvorligt. I dag findes der nye metoder til smertefri behandling

Behandlingsplan

Hos tandlægen.dk udarbejder vi altid en detaljeret behandlingsplan forud for alle behandlinger

Tandpine?

De mest almindelige årsager, er et cariesangreb i tanden der er nået ind til nerven. Gå altid til tandlægen hvis du føler tandpine.

Snorkeskinne

Du snorker fordi du slapper af i musklerne i halsen, som giver mindre plads i svælget.

Dårlig ånde

Dårlig ånde skyldes bakterier i mundhulen.

Revne i tanden

Hvordan opstår revner i tanden?

Kosmetisk tandpleje

- bliver gennemført for at forbedre udseendet af tænderne - uden at der er en egentlig tandsygdom til stede.

Facader

Ved kronebehandlinger er man ofte nødt til at fjerne en del af tanden...

Kroner og broer

En krone bliver bygget op på den eksisterende tand og rod.

Narkose

Nogle patienter har så stor en angst for tandlæger, at de kun kan gennemføre en behandling under narkose.

Lattergas

Nogle tandlæger anvender lattergas til patienter, der oplever tandlægeangst eller nervøsitet.