tandlægen.dk Nykøbing

Mød tandlægerne

Vi erstatter skræk med tryghed

Hos tandlægen.dk Nykøbing giver vi dig det bedste udgangspunkt for at kunne holde dine tænder sunde igennem hele livet ved at hjælpe dig med at holde dine tænder fri for sygdom.

Men vi har også et særligt fokus på patienter med tandlægeskræk, og vi er vant til at tage hensyn til og værne om patienter, der er angste for at skulle i tandlægestolen. Vi er nemlig uddannet i at håndtere tandlægeskræk – uanset graden – og gør alt for at give dig en smertefri tandbehandling, så du kan slappe af både før, under og efter tandbehandlingen.

Vi udfører alle tandbehandlinger

Drømmer du om et smukt smil, skal du heller ikke lade dig begrænse hos os – vi er nemlig på forkant med de nyeste behandlingsmetoder og kan vejlede dig om de forskellige kosmetiske behandlinger, så vi kan finde den rigtige løsning til dig.
Hos tandlægen.dk Nykøbing tilbyder vi desuden forskellige typer af laserbehandling – eksempelvis til paradentose. Behandlinger udføres af vores specialuddannede medarbejdere.

Mød os på klinikken og hør, hvad vi kan tilbyde dig som patient her

Vi sætter altid ekstra tid af første gang
Vi vil lære dig at kende, ikke kun dine tænder
Sammen finder vi den ønskede behandling til dig og din økonomi
Ny patient?

Mød teamet

Ingen dårlig samvittighed

Vi møder ofte patienter, som har dårlig samvittighed over, at de ikke har været til tandlægekontrol længe. Ofte føler de, at de har svigtet deres tænders sundhed. Men hos tandlægen.dk Nykøbing skal du ikke have dårlig samvittighed, heller ikke selv om det er lang tid siden - vi hjælper dig med igen at komme ind i en god vane med vedligeholdelse af din mund og dine tænder.

Vi lægger vægt på smertefri tandbehandling. Derfor sker undersøgelse og behandling i et roligt tempo og med grundig dialog og forklaring, så du som patient bliver guidet hele vejen og kan være tryg.

Vores behandlere er eksperter indenfor hver deres område og får løbende efteruddannelse i ind- og udland. Det betyder også, at vi arbejder tværfagligt hos tandlægen.dk Nykøbing, så vi kan udveksle vores viden og samarbejde om at lægge den bedste behandlingsplan for dig.

{{item.name}}
{{item.title}}

{{profileObj.name}}

{{profileObj.title}}

Finansiering
- nemt og bekvemt

Skal du have lavet en større behandling, er der mulighed for at vælge en fornuftig finansieringsløsning.

Lån til forbedring

Kroner, facader og parodontose

Kroner og broer

En krone bliver bygget op på den eksisterende tand og rod. Tanden behøver ikke at blive rodbehandlet medmindre der er alvorlige smerter eller betændelse i roden.

Facader

Ved kronebehandlinger er man ofte nødt til at fjerne en del af tanden, og det er synd, hvis tanden ikke har større fyldninger eller defekter i forvejen.

Parodontose

Parodontose starter som tandkødsbetændelse, der opstår på tandkødsranden omkring tanden.

Hvordan opdages Parodontose?