Smertefri behandling

Smertetærsklen er forskellig fra patient til patient

– Og vi har stor erfaring med at tilpasse smertebehandlingen til dig og din smertetærskel, så du undgår unødige smerter, når du ligger i vores stol.

Vi tager altid dine smerter alvorligt.Vi lytter til dine behov og sørger for, at du både får en let forståelig forklaring på, hvilken behandling du har behov for, og hvordan den bedst kan udføres.

En smertefri behandling

Kontakt din tandlægen.dk for at høre om dine muligheder for smertefri behandling

Rodbehandling

En rodbehandling er i princippet fjernelsen af sygt nervevæv lokaliseret inde i tand og rødder.
Man rodhandler en tand, når der er betændelse i tandens nerve eller når nerven er død.

Tandimplantater

Tandimplantater kan erstatte en eller flere manglende tænder.

Plastfyldninger

Med de moderne plastmaterialer er vi i stand til at reparere de fleste tænder efter cariesangreb
eller andre skader, så de ligner dine egne tænder.

Tandeftersyn

Huller i tænderne er et alment problem. Med regelmæssige tandeftersyn og tandrensning kan vi opdage huller og tandkødsproblemer i tide.

Proteser

Har du mistet flere eller alle dine tænder, kan du få erstattet de manglende tænder med en protese.

Smertefri behandling

Vi tager altid dit problem omkring smerter alvorligt. I dag findes der nye metoder til smertefri behandling

Behandlingsplan

Hos tandlægen.dk udarbejder vi altid en detaljeret behandlingsplan forud for alle behandlinger

Tandpine?

De mest almindelige årsager, er et cariesangreb i tanden der er nået ind til nerven. Gå altid til tandlægen hvis du føler tandpine.

Snorkeskinne

Du snorker fordi du slapper af i musklerne i halsen,
som giver mindre plads i svælget.

Dårlig ånde

Dårlig ånde skyldes bakterier i mundhulen.

Revne i tanden

Hvordan opstår revner i tanden?

Kosmetisk tandpleje

-bliver gennemført for at forbedre udseendet af tænderne - uden at der er en egentlig tandsygdom til stede.

Facader

Ved kronebehandlinger er man ofte nødt til at fjerne en del af tanden...

Plastfyldninger

Går du rundt med gamle sorte "kviksølvsplomber?"

Kroner og broer

En krone bliver bygget op på den eksisterende tand og rod.