Praktisk information om tandlægen.dk Taastrup

Her finder du praktisk information om klinikken. Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål.

Husk!
Du skal bruge dit sundhedskort til at registrere din ankomst, så får vi opdateret eventuelle adresse ændringer.

Forsinkelser

Forsinkelser

Akutte patienter kan være årsag til, at vores tidsplan bliver forsinket og patienter med bookede tider oplever lidt forsinkelse. Vi forsøger at informere undervejs ved forsinkelse. Ved længere forsinkelser byder vi på en kop kaffe og en ny tid, hvis dette ønskes.

Ved afbud

Ved afbud

Er du blevet forhindret i at møde til den aftalte tid, skal afbudet modtages senest før kl. 12 dagen inden på telefon 70 400 350. Sene afbud påtales og skrives i journalen.

Udeblivelseshonorar

Udeblivelseshonorar

I tilfælde af gentagne udeblivelser kan du blive faktureret for den tid, der var afsat til dig efter gældende regler. Husk derfor at melde afbud i tide – og bestil samtidig en ny tid som passer dig bedre.

Betalingsmuligheder

Betalingsmuligheder

Som udgangspunkt har vi afregning efter endt behandling, og det er muligt at betale med alle korttyper og kontanter.

Sygesikringen Danmark

Sygesikringen Danmark

Medlemskab af Sygeforsikringen “Danmark” kan være fordelagtigt – tal eventuelt med tandlægen. Endvidere er det stærkt tilrådeligt at tegne en ulykkesforsikring, der dækker tandskader.

Medarbejderoversigt

Akut tandlæge Taastrup

Har du brug for akut og hurtig hjælp, så henvend dig på klinikken i vores åbningstid eller kontakt os på telefon: 43 99 11 07. 

Uden for klinikkens åbningstid
Kontakt tandlægevagten Region Hovedstaden
via akut telefonen 1813, som svarer hele døgnet.

Tandlægevagten
Oslo Plads 14
2100 København Ø

Telefon: 70 25 00 41

Tandlægevagtens åbningstider
Mandag-fredag: 16:00 – 07:00
Lørdag, søn- og helligdage: Hele døgnet