Praktisk info

Velkommen til tandlægen.dk Allerød Klinikhuset.
Her vil du finde generel information og praktiske informationer.
Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål.

tandlægen.dk Allrød Klinikhuset
Telefon:
48 17 24 25

Telefontid:
Mandag kl. 08:15-18:00
Tirsdag – fredag kl. 08:15-17:00

Ved afbud på dagen udenfor klinikkens telefontid, kan du sende os en mail på alleroed@tandlaegen.dk.

Du skal bruge dit sygesikringskort til at registrere din ankomst, og så får vi også opdateret eventuelle adresseændringer.

Ny patient
Kontakt receptionen, som vil hjælpe med en tid og med, hvordan du får overført din journal fra din tidligere tandlæge.

Beliggenhed
tandlægen.dk Allerød Klinikhuset ligger oven på bog & ide på højre side af gågaden, når du kommer fra stationen.

Transport & Parkering
Der er gode parkeringsforhold lige uden for klinikken med indkørsel fra Lilledal. Der er gratis parkering i to timer.

I butikkernes åbningstid kan det være vanskeligere at finde en p–plads, så kom  i god tid. Ved længerevarende behandlinger (mere end to timer) kan klinikken tilbyde gratis p-kort.

Klinikken ligger tre minutters gang fra Allerød Station.

Handicapvenlig
tandlægen.dk Allerød Klinikhuset ligger på først sal, men vi har installeret trappelift, da vi ønsker, at alle skal have lige adgang til tandbehandling på klinikken.

Hvis du har brug for hjælp til at komme op i trappeliften, er det vigtigt, at du selv har en pårørende med, som kan hjælpe med eventuelt løft.

Sprog
Dansk og engelsk.

Ny patient

Vi tager meget gerne imod nye patienter.

Forsinkelse
Desværre sker det, at vi bliver forsinket pga en akut patient.
Vi byder på kaffe, the og vand i vores moderne og hyggelige omgivelser, mens du venter

Ved Afbud
Hos tandlægen.dk Allerød gør vi os umage med at sikre, at alle patienter kan komme til, når de har behov for tandbehandling.

Derfor er det ærgerligt, når klinikken modtager sene afbud (mindre end to timer før aftalt tid), eller at nogle helt udebliver.

Meld derfor afbud senest to dage før aftalt behandling og få med det samme aftalt en ny tid, som passer dig bedre.

 

Betalingsmuligheder
Vi modtager kontanter, Dankort og Mobilepay.

Donation
Hvis vores patienter ønsker det, kan de efterlade de gamle guldkroner i klinikken til et velgørende formål. Pengene for guldet doneres til hjælpeorganisationer, der har  fokus på tandsundhed.

De seneste år er pengene gået til Rise Above Foundation Cebu riseabove-cebu.org

Medlemmer af sygeforsikringen danmark
Giv venligst receptionen besked, hvis du er medlem af danmark. Klinikken indberetter så direkte til danmark. Efterfølgende får du tilskuddet retur.

Når du ankommer til klinikken, bliver du mødt af klinikkens dygtige og servicerende receptionister. Venteværelset er lyst og venligt med nye ugeblade, friske blomster og frisk kaffe og the.
Alle i klinikken vil gøres deres til, at alle, der kommer i klinikken, får en behagelig oplevelse.

Akut

"når noget gør ondt, så ring til os med det samme"

Akut behov
Vi afviser aldrig patienter, som har akut ondt
og brug for hurtig hjælp.

Ring så tidligt som muligt – det giver os størst mulighed for at hjælpe med en tid sammen dag.

Uden for klinikkens åbningstid
Kontakt Tandlægevagten i Nordsjælland

 

Tandlægevagten i Nordsjælland
Carlsbergvej 13
3400 Hillerød

Telefon: 70 25 00 41

Tandlægevagtens tidsbestilling
Mandag til fredag fra 18:00 – 19:00
Lørdag, søn- og helligdage fra 09:00 – 10:00
samt igen fra 18:00 – 19:00.

Tandlægevagten er kun åben efter forudgående telefonisk aftale.

Cookie- og privatlivspolitik

Vi bruger cookies for at forbedre din oplevelse, vurdere brugen af de enkelte elementer på tandlægen.dk og til at støtte markedsføringen af vores services. Ved at benytte tandlægen.dk accepterer du vores brug af cookies.