Praktisk info

Velkommen til tandlægen.dk Allerød Klinikhuset.
Her vil du finde generel information og praktiske informationer.
Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål.

tandlægen.dk Allerød Klinikhuset
Telefon:
48 17 24 25

Beliggenhed
tandlægen.dk Allerød Klinikhuset er ét stort team, der er fordelt på to fysiske lokationer. Vores hovedreception er ved klinikken på M.D. Madsensvej 8, der ligger oven på Bog & ide på højre side af gågaden, når du kommer fra stationen. Her skal du møde op, hvis du er ny patient.

Plejer du at komme på den tidligere Harnung klinik (M.D. Madsensvej 9)?
Hvis du er vant til at komme på klinikken på M.D. Madsensvej 9, så skal du fortsat møde op på denne klinik, når du har tid til tandeftersyn eller behandling.

Telefontid:
Mandag kl. 08:15-18:00
Tirsdag – fredag kl. 08:15-17:00

Ved afbud på dagen udenfor klinikkens telefontid, kan du sende os en mail på alleroed@tandlaegen.dk.

Du skal bruge dit sygesikringskort til at registrere din ankomst, og så får vi også opdateret eventuelle adresseændringer.

Ny patient
Kontakt receptionen på M.D. Madsensvej 8 (oven på Bog & ide), som vil hjælpe med en tid og med, hvordan du får overført din journal fra din tidligere tandlæge.

Transport & Parkering
Der er gode parkeringsforhold lige uden for klinikken med indkørsel fra Lilledal. Der er gratis parkering i to timer.

I butikkernes åbningstid kan det være vanskeligere at finde en p–plads, så kom  i god tid.

Klinikken ligger tre minutters gang fra Allerød Station.

Handicapvenlig
tandlægen.dk Allerød Klinikhuset ligger på først sal, men vi har installeret trappelift, da vi ønsker, at alle skal have lige adgang til tandbehandling på klinikken.

Hvis du har brug for hjælp til at komme op i trappeliften, er det vigtigt, at du selv har en pårørende med, som kan hjælpe med eventuelt løft.

Sprog
Dansk og engelsk.

Ny patient

Vi tager meget gerne imod nye patienter.

Forsinkelse
Desværre sker det, at vi bliver forsinket pga en akut patient.
Vi byder på kaffe og vand i vores moderne og hyggelige omgivelser, mens du venter

Ved Afbud
Hos tandlægen.dk Allerød gør vi os umage med at sikre, at alle patienter kan komme til, når de har behov for tandbehandling.

Derfor er det ærgerligt, når klinikken modtager sene afbud (mindre end to timer før aftalt tid), eller at nogle helt udebliver.

Meld derfor afbud senest to dage før aftalt behandling og få med det samme aftalt en ny tid, som passer dig bedre.

 

Betalingsmuligheder
Vi modtager kontanter, Dankort og Mobilepay.

Donation
Hvis vores patienter ønsker det, kan de efterlade de gamle guldkroner i klinikken til et velgørende formål. Pengene for guldet doneres til hjælpeorganisationer, der har  fokus på tandsundhed.

De seneste år er pengene gået til Rise Above Foundation Cebu riseabove-cebu.org

Medlemmer af sygeforsikringen danmark
Giv venligst receptionen besked, hvis du er medlem af danmark. Klinikken indberetter så direkte til danmark. Efterfølgende får du tilskuddet retur.

Når du ankommer til klinikken, bliver du mødt af klinikkens dygtige og servicerende receptionister. Venteværelset er lyst og venligt.
Alle i klinikken vil gøre deres til, at alle, der kommer i klinikken, får en behagelig oplevelse.

Akut

"når noget gør ondt, så ring til os med det samme"

Akut behov
Vi afviser aldrig patienter, som har akut ondt
og brug for hurtig hjælp.

Ring så tidligt som muligt – det giver os størst mulighed for at hjælpe med en tid sammen dag.

Uden for klinikkens åbningstid
Kontakt Tandlægevagten i Nordsjælland

 

Tandlægevagten i Nordsjælland
Carlsbergvej 13
3400 Hillerød

Telefon: 70 25 00 41

Tandlægevagtens tidsbestilling
Mandag til fredag fra 18:00 – 19:00
Lørdag, søn- og helligdage fra 09:00 – 10:00
samt igen fra 18:00 – 19:00.

Tandlægevagten er kun åben efter forudgående telefonisk aftale.